1. Pytanie:
Jak działa Infolia?
Infolia jest platformą, na której znajdziesz szkolenia on-line. Wystarczy 5 minut, aby cieszyć się nową porcją wiedzy. Bierz udział w szkoleniach, śledź postępy w nauce, rozwiązuj zadania, komentuj, zadawaj pytania i baw się dobrze. Dostęp do każdego szkolenia otrzymujesz nawet na 2 lata – możesz niezliczoną liczbę razy wracać do obejrzanych już materiałów.
2. Pytanie:
Jak wyglądają szkolenia?
Chcemy, aby szkolenia Infolii przynosiły frajdę. Dlatego też dajemy Ci dostęp do szkoleń w formie, dzięki której będziesz uczył się najefektywniej. Materiały, które znajdziesz w Infolii to przede wszystkim szkolenia wideo w interaktywnej formie - przeplatane quizami i pytaniami (spokojnie, nie dostaniesz żadnej dwójki).
3. Pytanie:
Czy istnieje możliwość uzyskania certyfikatu potwierdzającego ukończenie szkolenia?
Tak. Każdy użytkownik Platformy, który ukończył dane szkolenie w 100%, może otrzymać certyfikat potwierdzający jego odbycie. Certyfikat można wygenerować za pośrednictwem Platformy Infolia.pl.
4. Pytanie:
Czym są żetony wiedzy?
Żetony wiedzy to prosty system grywalizacji. W trakcie szkolenia pojawi się określona liczba żetonów do złapania. Warto na nie zapolować, gdy pojawią się na ekranie. Dlaczego? Jeden złapany żeton to jeden procent rabatu na kolejne szkolenia. 50 złapanych żetonów to 50% rabatu.
5. Pytanie:
Co jeśli szkolenie nie będzie tym, czego oczekiwałem?
Każdy zakup objęty jest 30-dniową bezwarunkową gwarancją satysfakcji. Jeśli stwierdzisz, że szkolenie nie jest dla Ciebie lub z jakiekolwiek powodu nie czujesz się usatysfakcjonowany z zakupu – zgłoś to do nas – zwrócimy Ci pełną zapłaconą kwotę, bez żadnego „ale”.
6. Pytanie:
Czy mogę obejrzeć wersję demo szkolenia?
Oczywiście, większość szkoleń daje Ci możliwość obejrzenia przykładowej lekcji lub jej fragmentu. Zapowiedź każdego szkolenia możesz zobaczyć na stronie promującej konkretne szkolenie. Pamiętaj, że dajemy Ci 30-dniową gwarancję satysfakcji i możliwość zwrotu zakupionego szkolenia. Niczego nie ryzykujesz - przekonaj się sam, czy taka forma nauki Ci odpowiada.
7. Pytanie:
Jak długo trwa szkolenie?
Czas trwania wszystkich materiałów szkoleniowych sprawdzisz w ofercie każdego ze szkoleń. Szkolenia trwają od 1 godziny aż do 20 godzin. Dostęp do szkolenia otrzymujesz na czas określony w ofercie. W dowolnej chwili będziesz mógł wracać do materiałów szkoleniowych.
8. Pytanie:
Ile czasu będę mógł korzystać ze szkolenia?
Dostęp do szkolenia otrzymujesz na czas określony w ofercie. W dowolnej chwili będziesz mógł wracać do materiałów szkoleniowych. Każdy użytkownik może korzystać ze szkolenia w dowolnie wybranym przez siebie miejscu i czasie – wystarczy połączenie z siecią Internet.
9. Pytanie:
Kto może brać udział w szkoleniach?
W szkoleniach może brać udział każdy Użytkownik Infolia.pl. Udostępniamy zarówno płatne jak i darmowe szkolenia. Na pewno znajdziesz temat, który Cię zainteresuje. Przejrzyj wszystkie nasze szkolenia klikając tutaj: .
10. Pytanie:
Czy dostęp do Infolii jest bezpłatny?
Sam dostęp do platformy Infolia.pl jest bezpłatny. Infolia oferuje szkolenia bezpłatne oraz płatne. W przypadku produktów bezpłatnych wystarczy, że w wybranym szkoleniu naciśniesz przycisk „Zapisz mnie”. Jeżeli zdecydujesz się na płatne szkolenie, po krótkiej rejestracji i dokonaniu zapłaty - szkolenie pojawi się na Twoim koncie. Pamiętaj, że masz 30-dni bezwarunkowej gwarancji satysfakcji. Jeśli będziesz niezadowolony – zwrócimy Ci pełną zapłaconą kwotę.
11. Pytanie:
Jak mogę zapłacić?
Dzięki korzystaniu z usług firmy DotPay – dajemy Ci możliwość płatności niemal wszystkimi dostępnymi kanałami – od przelewów on-line, przez karty kredytowe, PayPal po tradycyjne przelewy w oddziałach banków. Ze szkolenia możesz korzystać niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty, zazwyczaj w ciągu kliku chwil od zapłaty.
12. Pytanie:
Czy mogę stworzyć szkolenie i sprzedawać je na Infolia.pl?
Wspieramy specjalistów, którzy chcą się dzielić swoją wiedzą i na niej zarabiać. Jeżeli masz pomysł na szkolenie to zajrzyj do sekcji „Zostań autorem”. Ty podzielisz się swoją wiedzą, my zajmiemy się wszystkimi technicznymi sprawami i promocją Twojego szkolenia. Więcej informacji znajdziesz tutaj: .
13. Pytanie:
Z kim mogę kontaktować się w przypadku pytań lub problemów?
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, napotkałeś problem lub chciałbyś zgłosić błąd w funkcjonowaniu Infolii skontaktuj się z nami za pomocą lub zadzwoń do Patrycji Frej pod numer 539 001 300. Będziemy wdzięczni za wszystkie sugestie i zgłoszenia. Postaramy się rozwiązać każdy problem najszybciej, jak to będzie możliwe.